bak simdi konuyu degistirdi arkadasim, sanirim sendede politikaci kani var veya tutarsizlik var.
konu 20 sefer acilmis olabilir, 21 sefer de acilsa genel kullanicilar isterse radmin bunu tekrar düsünecektir. Ayrica konuyu ortaya actigim icin özür diledim ve radmin konuyu baska yere tasir veya kapatabilir, sana ne oluyor onuda anlamis degilim hala.
butür bos postlar olmasa aslinda simdiye kadar bu konuyu coktan aciga kavusturmustuk.
istersen 40 defa daha aç umrumda olmaz fakat sen burdaki kişilere coluk cocuk dersen
Alıntı
bak simdi konuyu degistirdi arkadasim
Ben o Konuyu Her türlü değiştiririm...
Neyse sen sacmalamaya Devam et
Ben Priapos Ustamın dedigini yapmaya gidiyorum. Bizde Büyüklerin sözü Dinlenir