/ kd BIKTIM adalt sitelerinden
88
●3.736
- 10-12-2008, 01:41:22TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum frekansımız aynı aslında bende aynı olayı destekliyorum ama sana artık yukardan bişimi dediler git hemen konu aç diye heyecanla ilk yazdığın post saçma sapandı ona göre lafımı söylerim kimseden çekinmem - 10-12-2008, 01:42:01yapimci postundan dolayi tesekkür ederim; haklisin ***** larin engellenmesi imkansiz ama zaten bunu istemiyorum ben, burada bazi carpik postlar ve tutarsiz kafalar veya gece cece 8 sayfa okumak istemiyen zihinler buraya yazip konuyu carpitiyor.ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** da para olduguna katilmiyorum; ***** konusu eskide kaldi, ***** de para kalmadi artik. zaten bu kadar ***** sitesini satilmasi bu sebepten, adultta trafik toparlamasi kolay, ama onu convert etmek zor. 90% asia dir genelde, gerisi para edebilecek ülkeler onlarda zaten dandik sitelerden alis-veris etmezler. Anca ***** trafigini redirect eder satarsin veya virus install edip para yaparsin.
***.com falan eskidendi. (kisisel görüslerim ***** piyasasi hakkinda) - 10-12-2008, 01:42:16
- 10-12-2008, 01:46:10Mevzu gereksiz yere çok uzamış.
Benim gibi *****'u sevmiyor hatta hiç takılmamış olabilirsiniz. isterse kişi başına düşen ***** site ortalaması 1156413213548 olsun. hiç fark etmez. sen girmediğin sürece problem yok.
Saygılar
Ayrıca konuda çok uzadı boşuna germeyin insanları kapatılsın bence konu .. - 10-12-2008, 01:47:10arkadaslar repim -40 lardan +18 lere cikmis, lütfen birakin artik rep vermeyi, cok eksikli oldum simdi
- 10-12-2008, 01:48:58Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
su seceneklerden hangisi;
a) konuyu anlamaya kapasitem yok
b) gece cok uzadigi icin tüm 8 sayfayi okumaya üsendim ve basliga bakip birseyler yazdim
c) sürü ne derse o dogrudur
d) yukardakilerden hepsi
sec bakalim hangisi. cocuk - 10-12-2008, 01:48:57Arkadaşım bir çok kişi *****'a girme sebebi paradır
para kazanmakdır. Yoksa kimse *****'u tasvip ettiği için ***** site açmaz ***** site açanların çoğu para kazanmak için açar...
bence konu pek uzuyor ve gereksizleşiyor
yukarıda beratkeles güzel demiş konuya girmezsin olur biter başında ***** site satışı veya ***** değişim yazıyor
seni alakadar konulara girersin
TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle