TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
***** la cok ugrasmissin arkadasim, bence biraz dünyaya dön. böyle sakat seyler kafana getirme. sakin ol senin siteleri kapatmaya yeltenmiyoruz, sadece bir kenara koyacazki ***** isteyenle istemeyen belli olsun. bunu ben yazmasam anlayamiyacagin kesinlesti

dostum frekansımız aynı aslında bende aynı olayı destekliyorum ama sana artık yukardan bişimi dediler git hemen konu aç diye heyecanla ilk yazdığın post saçma sapandı ona göre lafımı söylerim kimseden çekinmem