Arkadaşım bir çok kişi *****'a girme sebebi paradır

para kazanmakdır. Yoksa kimse *****'u tasvip ettiği için ***** site açmaz ***** site açanların çoğu para kazanmak için açar...
bence konu pek uzuyor ve gereksizleşiyor

yukarıda beratkeles güzel demiş konuya girmezsin olur biter başında ***** site satışı veya ***** değişim yazıyor

seni alakadar konulara girersin
yapimci postundan dolayi tesekkür ederim; haklisin ***** larin engellenmesi imkansiz ama zaten bunu istemiyorum ben, burada bazi carpik postlar ve tutarsiz kafalar veya gece cece 8 sayfa okumak istemiyen zihinler buraya yazip konuyu carpitiyor.
***** da para olduguna katilmiyorum; ***** konusu eskide kaldi, ***** de para kalmadi artik. zaten bu kadar ***** sitesini satilmasi bu sebepten, adultta trafik toparlamasi kolay, ama onu convert etmek zor. 90% asia dir genelde, gerisi para edebilecek ülkeler onlarda zaten dandik sitelerden alis-veris etmezler. Anca ***** trafigini redirect eder satarsin veya virus install edip para yaparsin.
***.com falan eskidendi. (kisisel görüslerim ***** piyasasi hakkinda)