Katılıyorum....
Bazı arkadaşlar mesaja göre yorum yapmış

arkadaşlar her site sahibi r10'a takılmak zorundamı ? hayır bir çok kişi web aleminde güzel paralar kazanıyor hatta bir kişiyle tanıştım serveri filan varmış dedim bu kadar çok şey biliyorsun R10'a giriyormusun

ismini duydum ama üye değilim dedi...
***** sitelerin başka bir başlık açıp link satışı, link değişimi , site satışını orda yapmaları çok doğru olur...
Ne kadar söylerseniz söyleyin ***** sitelerin engellenmesi çok zor.. Çünkü her taraf ***** site olmuş. Çünkü bu işte para var

(...)
yapimci postundan dolayi tesekkür ederim; haklisin ***** larin engellenmesi imkansiz ama zaten bunu istemiyorum ben, burada bazi carpik postlar ve tutarsiz kafalar veya gece cece 8 sayfa okumak istemiyen zihinler buraya yazip konuyu carpitiyor.
***** da para olduguna katilmiyorum; ***** konusu eskide kaldi, ***** de para kalmadi artik. zaten bu kadar ***** sitesini satilmasi bu sebepten, adultta trafik toparlamasi kolay, ama onu convert etmek zor. 90% asia dir genelde, gerisi para edebilecek ülkeler onlarda zaten dandik sitelerden alis-veris etmezler. Anca ***** trafigini redirect eder satarsin veya virus install edip para yaparsin.
***.com falan eskidendi. (kisisel görüslerim ***** piyasasi hakkinda)