Ben de ***** sitelerinin farklı kategoride olmasından veya hiç olmamasından yanayım ama senin üslubun yanlış.
sadece merak icin soruyorum, hangi üslübum yanlis kardesim benim, bir quote ette okiyayim.
a) bu konuyu acma üslübummu
b) baslikmi
c) yoksa belden asagiya vuranlara verdigim serinkanli yanitlarmi?
yanlis anlama destegine cok sevindim ama üslubumun yanlis oldugunu beni postlarimla veya text olarak yazan yasimla veya belden asagiya vuran arkadaslar yaziyorlar, bende cok sasiriyorum buna.
Siz simdi takim tutar gibi kimin postu coksa onun belden asagiya vurmasina ok diyorda, postu <20 altinda olan birine yüklenmeyi normal buluyorsunuz.