• 10-12-2008, 00:29:43
    #37
    sunucuoptimizasyon.com
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesajı sen yanıtlamışsın ve çok kaba bir şekilde yapmışsın bunu hemşehrim. Saygılı olmak lazım, yanlış bilene de üslubu yüksek tutup öğretmek lazım.
    kahve ağzı demişsin, kahve ağzı şudur:
    "komiksin
    bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar"
    "...yönetimin gözüne sokmanızda..." demişsin. ben yönetimin gözüne sokmadım kibar bir şekilde önerinin mantıklı olduğunu ve sadece yanlış yere açıldığını düzenlenmesi gerektiğini söyledim. Bir konuyla ilgili kaç kez konu açılabiliyor ve bunu kim belirliyor?
    Keşke 3 satır ile "ben de katılıyorum ama konu yanlış yerde, bir çok kez açıldı ama yönetim dikkate almıyor inşallah bunu dikkate alır diyerek arkadaşa bir tane +rep verseydin. 18 yaşında ise ve forumlara yeni giriyorsa güzel bir şekilde karşılanmış olurdu ve forumumuzda ileride güzel paylaşımlar yaparak bunun hakkını verirdi. bu şekilde insanları düşman etmemek lazım...
    saygılar

    iyide ben bu adamın mesajını ilk okuduğumda ***** kategori açılsın diye birşey söylemiyordu ki ***** sitelerden bıktım falan filan bişiler saçmalıyordu yani genel konuşuyordu...
  • 10-12-2008, 00:30:08
    #38
    WiQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rep dibe vurmus ders olmustur yapma birdaha

    dogru söyleyeni 100 siteden banlarlar misali...bizim coluk cocuk yapmistir
  • 10-12-2008, 00:30:59
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce oku sonra yaz, yada senin postunda sirf post-sayisi-arttirma amacli sinifina girer. konuya hakim diil ve sacmaliyorsun. eger okusaydin yas konusunu benim diil baska arkadaslarin ortaya attigini anlardin
    Ne post kasması ya ? Baştan sona bi oku konu ve cevapları bence !

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene uzun yıllar mı oluyor ?
    Lütfen sayısal zekanızı biraz çalıştırın komik durumdasınız...
    3 sene kısada degildir bence..

    AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay bea
    Belli Oldu Neden Sacmaladıgı
    1. si kimseye yaşından dolayı hakeret etme hakkınız yoktur

    2. si sizinde bilginizi / senenizi merak ettim dogrusu bilgilendirirseniz sevinirim !
  • 10-12-2008, 00:33:32
    #40
    AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hakarete karsılık veriyorum kimse r10.net ailesine laf atamaz
    Beni 20 yemi katlarsın yoksa karsımda 20 yemi bölünürsün onuda bilemezsin, siz daha yolun basındayken r10.net ailesi yolu dönmüştü bile
    "kimse laf atamaz" tipik sokak agizlari kusura bakma. r10 ailesine karsi bir lafim olduysa burada post et, olmadiysa kes sacmalamayi artik, ben düzgünce görüslerimi söyledim destek istedim, belden asagiya vuran ve kisisel olan arkadaslara sözüm.

    Bence öncelikle türk milleti olarak algilama gücümüz zayif..konunun özünü diil kicini anliyoruz, buradaki ***** basliklari gibi
  • 10-12-2008, 00:37:00
    #41
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne post kasması ya ? Baştan sona bi oku konu ve cevapları bence !
    3 sene kısada degildir bence..
    1. si kimseye yaşından dolayı hakeret etme hakkınız yoktur
    2. si sizinde bilginizi / senenizi merak ettim dogrusu bilgilendirirseniz sevinirim !
    Alıntı
    1. si kimseye yaşından dolayı hakeret etme hakkınız yoktur
    O adam Böle Ukalalık Yaptıgı Sürece Yerden yere Vururum


    Alıntı
    2. si sizinde bilginizi / senenizi merak ettim dogrusu bilgilendirirseniz sevinirim !
    9 senedir mutlu oldunmu ?
  • 10-12-2008, 00:37:29
    #42
    Ben de ***** sitelerinin farklı kategoride olmasından veya hiç olmamasından yanayım ama senin üslubun yanlış.
  • 10-12-2008, 00:41:02
    #43
    AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O adam Böle Ukalalık Yaptıgı Sürece Yerden yere Vururum
    9 senedir mutlu oldunmu ?
    Ukalalık dediginiz şey bi insana yaşından dolayı önyargılı olunmaması gerektigini söylememmi ?

    R10 da bilginizi kullanıyosanız ; 9 Senelik geçmişi olan biri için açtıgınız konular hiç iç acıcı degil? (Link değişimi , script den başka konunuz yok) . R10 da fazla takılmıyor veya bilginizi kullanmıyorsanız benim 9 senelik bilgim olsa r10 gibi bi ortamda kullanırdım !
  • 10-12-2008, 00:41:38
    #44
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "kimse laf atamaz" tipik sokak agizlari kusura bakma. r10 ailesine karsi bir lafim olduysa burada post et, olmadiysa kes sacmalamayi artik, ben düzgünce görüslerimi söyledim destek istedim, belden asagiya vuran ve kisisel olan arkadaslara sözüm.
    Bence öncelikle türk milleti olarak algilama gücümüz zayif..konunun özünü diil kicini anliyoruz, buradaki ***** basliklari gibi
    Alıntı
    TheBlackOUT´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
    Yeterlimi Bu Post
  • 10-12-2008, 00:41:55
    #45
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ***** sitelerinin farklı kategoride olmasından veya hiç olmamasından yanayım ama senin üslubun yanlış.
    sadece merak icin soruyorum, hangi üslübum yanlis kardesim benim, bir quote ette okiyayim.

    a) bu konuyu acma üslübummu
    b) baslikmi
    c) yoksa belden asagiya vuranlara verdigim serinkanli yanitlarmi?

    yanlis anlama destegine cok sevindim ama üslubumun yanlis oldugunu beni postlarimla veya text olarak yazan yasimla veya belden asagiya vuran arkadaslar yaziyorlar, bende cok sasiriyorum buna.

    Siz simdi takim tutar gibi kimin postu coksa onun belden asagiya vurmasina ok diyorda, postu <20 altinda olan birine yüklenmeyi normal buluyorsunuz.