TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"kimse laf atamaz" tipik sokak agizlari kusura bakma. r10 ailesine karsi bir lafim olduysa burada post et, olmadiysa kes sacmalamayi artik, ben düzgünce görüslerimi söyledim destek istedim, belden asagiya vuran ve kisisel olan arkadaslara sözüm.
Bence öncelikle türk milleti olarak algilama gücümüz zayif..konunun özünü diil kicini anliyoruz, buradaki ***** basliklari gibi
Alıntı
TheBlackOUT´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
Yeterlimi Bu Post