"kimse laf atamaz" tipik sokak agizlari kusura bakma. r10 ailesine karsi bir lafim olduysa burada post et, olmadiysa kes sacmalamayi artik, ben düzgünce görüslerimi söyledim destek istedim, belden asagiya vuran ve kisisel olan arkadaslara sözüm.
Bence öncelikle türk milleti olarak algilama gücümüz zayif..konunun özünü diil kicini anliyoruz, buradaki ***** basliklari gibi