TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce oku sonra yaz, yada senin postunda sirf post-sayisi-arttirma amacli sinifina girer. konuya hakim diil ve sacmaliyorsun. eger okusaydin yas konusunu benim diil baska arkadaslarin ortaya attigini anlardin
Ne post kasması ya ? Baştan sona bi oku konu ve cevapları bence !

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 sene uzun yıllar mı oluyor ?
Lütfen sayısal zekanızı biraz çalıştırın komik durumdasınız...
3 sene kısada degildir bence..

AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay bea
Belli Oldu Neden Sacmaladıgı
1. si kimseye yaşından dolayı hakeret etme hakkınız yoktur

2. si sizinde bilginizi / senenizi merak ettim dogrusu bilgilendirirseniz sevinirim !