önce oku sonra yaz, yada senin postunda sirf post-sayisi-arttirma amacli sinifina girer. konuya hakim diil ve sacmaliyorsun. eger okusaydin yas konusunu benim diil baska arkadaslarin ortaya attigini anlardin
Ne post kasması ya ? Baştan sona bi oku konu ve cevapları bence !
3 sene uzun yıllar mı oluyor ?
Lütfen sayısal zekanızı biraz çalıştırın komik durumdasınız...
3 sene
kısada degildir bence..
Vay bea


Belli Oldu Neden Sacmaladıgı
1. si kimseye yaşından dolayı hakeret etme hakkınız yoktur
2. si sizinde bilginizi / senenizi merak ettim dogrusu bilgilendirirseniz sevinirim !