ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk mesajı sen yanıtlamışsın ve çok kaba bir şekilde yapmışsın bunu hemşehrim. Saygılı olmak lazım, yanlış bilene de üslubu yüksek tutup öğretmek lazım.
kahve ağzı demişsin, kahve ağzı şudur:
"komiksin
bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar"
"...yönetimin gözüne sokmanızda..." demişsin. ben yönetimin gözüne sokmadım kibar bir şekilde önerinin mantıklı olduğunu ve sadece yanlış yere açıldığını düzenlenmesi gerektiğini söyledim. Bir konuyla ilgili kaç kez konu açılabiliyor ve bunu kim belirliyor?
Keşke 3 satır ile "ben de katılıyorum ama konu yanlış yerde, bir çok kez açıldı ama yönetim dikkate almıyor inşallah bunu dikkate alır diyerek arkadaşa bir tane +rep verseydin. 18 yaşında ise ve forumlara yeni giriyorsa güzel bir şekilde karşılanmış olurdu ve forumumuzda ileride güzel paylaşımlar yaparak bunun hakkını verirdi. bu şekilde insanları düşman etmemek lazım...
saygılar

iyide ben bu adamın mesajını ilk okuduğumda ***** kategori açılsın diye birşey söylemiyordu ki ***** sitelerden bıktım falan filan bişiler saçmalıyordu yani genel konuşuyordu...