Ben hakarete karsılık veriyorum kimse r10.net ailesine laf atamaz
Beni 20 yemi katlarsın yoksa karsımda 20 yemi bölünürsün onuda bilemezsin, siz daha yolun basındayken r10.net ailesi yolu dönmüştü bile
"kimse laf atamaz" tipik sokak agizlari kusura bakma. r10 ailesine karsi bir lafim olduysa burada post et, olmadiysa kes sacmalamayi artik, ben düzgünce görüslerimi söyledim destek istedim, belden asagiya vuran ve kisisel olan arkadaslara sözüm.
Bence öncelikle türk milleti olarak algilama gücümüz zayif..konunun özünü diil kicini anliyoruz, buradaki ***** basliklari gibi