ReferXchange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kadar konu açılmasına rağmen gerçekleştirilmemişse yönetimin tercihidir uzatmanın bi alemi yok defalarca konu açıp yönetimin gözüne sokmanızda saçma. Bana sorarsanız bencede ***** ayrı kategoride olmalı işler daha kolaylaşır.
Arkadaş hem yüzlerce defa açılan konuyu bir daha açıyor birde üslüp kahve havasında.

