• 10-12-2008, 00:20:07
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kişi de keşke fikrin mantıklı olup olmadığı ile ilgili cevap yazsa.
    Makul bir öneri, sadece konu yanlış yere açılmış, bir moderatör arkadaş sanırım uygun yere alır.
    Bu şekildeki bir düzenleme hem ***** site alış satışı yapanların işine yarar hem de ***** site alış satışı ile hiç ilgili olmayanların işine yarar. Karşı çıkılabilir bir öneri değil. Herkesin işine yarayacak bir düzenleme forum için de kullanıcıları için de yararlı olur...
    Lütfen geçerli bir argüman sunmadan sırf karşı çıkmak için insanların yaşlarını ya da mesaj sayılarını gerekçe gösterip cevaplamayın konuları.
    Saygılar
    Arkadaşım kaç tane konu açıldı bunu düşünen bu arkadaş mı sadece ?

    O kadar konu açılmasına rağmen gerçekleştirilmemişse yönetimin tercihidir uzatmanın bi alemi yok defalarca konu açıp yönetimin gözüne sokmanızda saçma. Bana sorarsanız bencede ***** ayrı kategoride olmalı işler daha kolaylaşır.

    Arkadaş hem yüzlerce defa açılan konuyu bir daha açıyor birde üslüp kahve havasında.
  • 10-12-2008, 00:20:25
    #20
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşın kaç ki senin uzun yıllardır bu işin içindeyim diyorsun
    +

    1 - Sen burdaki hic kimseye coluk cocuk diye hakeret edemezsin buranın en kötüsü senin gibi 10 adam eder....

    2 - Bu Konunun Benzeri olarak hatta aynısı dielim 10-20 defa acılmsıtır herhalde, daha neden zor ediyosunuz r10 yönetimi ve radmin yapmak istese yapardı

    3 - Amacın ne yani 15 mesajın olmus forumdan sıkıldıgını sölüyorsun Post kasmakmı diyecem ama abest kacıcak

    4 - Artık Sacmalamaktan Vazgecin...
  • 10-12-2008, 00:20:41
    #21
    *****'a bende karşıyım. Sende karşısın o da karşı buda karşı biz girmezsek bir sorun olurmu ?
    Bence Olmaz.. herkezin yaşamı kendine..

    Saygılar

    Edit : Katagorilere ayrılması düzen açısından iyi olur şahsi fikrim.
  • 10-12-2008, 00:21:13
    #22
    yasim 31 ve bu isle 13 yildir bu islerler ilgileniyorum, hepinizin bildigi birsürü türk projesine imza attim ama hicbirini ismin vermiyecegim, buradaki sayilara aldanip kisisel olmayi birakin. konu yanlis yere actigim icin özür diledim, mahsus dikkat cekmek icin buraya actim.
  • 10-12-2008, 00:21:46
    #23
    Konu başlığında ***** site diye yazıyor zaten birde ayrı bölüme gerek yok bence
  • 10-12-2008, 00:21:56
    #24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komiksin
    bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar
    öööff be arkadasim, sirf postunu yükseltmek icin butür seyler yaziiyorsunya. SINIF ATLA ARTIK
  • 10-12-2008, 00:22:47
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşın kaç ki senin uzun yıllardır bu işin içindeyim diyorsun
    Yaşla ne alaka? Benim yaşım 17 1 senedir webmaster - 2 senedirde tasarım işinin içindeyim ?
  • 10-12-2008, 00:23:48
    #26
    TheBlackOUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öööff be arkadasim, sirf postunu yükseltmek icin butür seyler yaziiyorsunya. SINIF ATLA ARTIK
    konuşmana dikkat edersen sevinirim
    ayrıca böyle bi kategori açılmasınada gerek duymuyorum.
    ha açılabilir. açılırsa tabi ortam biraz rahatlar
  • 10-12-2008, 00:23:52
    #27
    sunucuoptimizasyon.com
    TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşla ne alaka? Benim yaşım 17 1 senedir webmaster - 2 senedirde tasarım işinin içindeyim ?
    3 sene uzun yıllar mı oluyor ?

    Lütfen sayısal zekanızı biraz çalıştırın komik durumdasınız...