Konu
BIKTIM adalt sitelerinden
10-12-2008, 00:23:48
#26
Wii
TheBlackOUT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
öööff be arkadasim, sirf postunu yükseltmek icin butür seyler yaziiyorsunya. SINIF ATLA ARTIK
konuşmana dikkat edersen sevinirim
ayrıca böyle bi kategori açılmasınada gerek duymuyorum.
ha açılabilir. açılırsa tabi ortam biraz rahatlar