*****'a bende karşıyım. Sende karşısın o da karşı buda karşı biz girmezsek bir sorun olurmu ?
Bence Olmaz.. herkezin yaşamı kendine..

Saygılar

Edit : Katagorilere ayrılması düzen açısından iyi olur şahsi fikrim.