Konu
BIKTIM adalt sitelerinden
10-12-2008, 00:20:41
#21
Misafir
*****'a bende karşıyım. Sende karşısın o da karşı buda karşı biz girmezsek bir sorun olurmu ?
Bence Olmaz.. herkezin yaşamı kendine..
Saygılar
Edit : Katagorilere ayrılması düzen açısından iyi olur şahsi fikrim.