Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşın kaç ki senin uzun yıllardır bu işin içindeyim diyorsun
+

1 - Sen burdaki hic kimseye coluk cocuk diye hakeret edemezsin buranın en kötüsü senin gibi 10 adam eder....

2 - Bu Konunun Benzeri olarak hatta aynısı dielim 10-20 defa acılmsıtır herhalde, daha neden zor ediyosunuz r10 yönetimi ve radmin yapmak istese yapardı

3 - Amacın ne yani 15 mesajın olmus forumdan sıkıldıgını sölüyorsun Post kasmakmı diyecem ama abest kacıcak

4 - Artık Sacmalamaktan Vazgecin...