yaşın kaç ki senin uzun yıllardır bu işin içindeyim diyorsun
+
1 - Sen burdaki hic kimseye coluk cocuk diye hakeret edemezsin buranın en kötüsü senin gibi 10 adam eder....
2 - Bu Konunun Benzeri olarak hatta aynısı dielim 10-20 defa acılmsıtır herhalde, daha neden zor ediyosunuz r10 yönetimi ve radmin yapmak istese yapardı
3 - Amacın ne yani 15 mesajın olmus forumdan sıkıldıgını sölüyorsun Post kasmakmı diyecem ama abest kacıcak
4 - Artık Sacmalamaktan Vazgecin...