biz Amme hizmerti yapiyoruz
biz yaşın 18 o siteler olmasa düz duvara tırmanırsın..şu internete giripde en az 1 sefer ***** sitelere girmeyen ınsan varmıdır..belki de sen cıkmıyorsundur..o yuzden o sitelerin kıymetini bil