burada coluk cocuk cok belli oldu,konunu özüyle diil kabiyla ilgileniyorsunuz, ben hepinizin düsündügünden cok uzun zamandir bu islerin icindeyim, mesaj konusu aldatmasin kimseyi.
çoluk çocuk kim belli olmuşmuş
onlarca konu var onla ilgili adam gibi başlık açsaydın bizde adam gibi cevap yazardık sana
ilgili konulardan biri
https://www.r10.net/forumda/273661-si...-ayrilsin.html
oku biraz üslup öğren benimde o konuda mesajım var desteklemişim