Wii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen o satırı yazarken hala konu açmamışsın. İstesen düzeltebilirdin.
Çünkü altta değiştirilmiştir diye yazı yok biraz dikkat edilirse anlanabilir.
Konu açıldıktan çok kısa süre sonra mesaj düzenlenince "Düzenlendi:Şu tarihte" yazısı çıkmıyor .

Arkadaşın "görüşüne" katılıyorum . Daha derli toplu olur .