Bazı arkadaşlar mesaja göre yorum yapmış

arkadaşlar her site sahibi r10'a takılmak zorundamı ? hayır bir çok kişi web aleminde güzel paralar kazanıyor hatta bir kişiyle tanıştım serveri filan varmış dedim bu kadar çok şey biliyorsun R10'a giriyormusun

ismini duydum ama üye değilim dedi...
***** sitelerin başka bir başlık açıp link satışı, link değişimi , site satışını orda yapmaları çok doğru olur...
Ne kadar söylerseniz söyleyin ***** sitelerin engellenmesi çok zor.. Çünkü her taraf ***** site olmuş. Çünkü bu işte para var

(...)
Hani *****'un engellenmesi çok zor