bence başlığın yanlış bıktım ***** sitelerden yerine öneri: ***** diye alt kategori çılsın deseydin daha mantıklı olurdu ve bu kadar tepki almazdın.
2. si herhalde çok hızlı konu açtın - nedeni bilinmez - hem yanlış kategori hem hatalı yazı
bende ***** işiyle uğraşan biriyim. Bende reklamlarda, site satışta, script satışta alt kategori açılmasının taraftarıyım. Çünkü daha derli toplu olur ve isteyen girer ilgilenir istemeyen girmez.
ayrıca konu çok yanlış yerlere çekiliyor.Bence biraz empati kurup öyle klavyemize dokunalım.
yapici postundan dolayi sana cok tesekkür ederim! (gercekten)
haklisin hizli actim ama yazdigim ve büyük harflerden anlasilacagi gibi; burada kaliteli site arayisindayim, zirt pirt 4/5 oraninda ***** site ortada dolasiyor. Ortaya provoke amacli actigimda dogru, biraz ilgi ceksin diye.
Türkiyemin tabiriyle "böyle yapici commentlere canim kurban".