Konuyu baştan adam akıllı açsaydın o zaman ***** siteler kapatılsın sevmiyorum bıktım diye konu açıp sonra 10 kez postunu editleyip r10 da ***** sitelere ayrı kategori açılsına çevirdin olayı gece gece boşu boşuna tartışma çıkardın.
Dünyadan aya, 1-2... konunun basligini okuyup buraya comment atma, konuyu carpitiyorsun. cocuk.
10 sefer degil 1 sefer baslik icin editledim ve yazdigim textde yasaklansin degil alt category lere tasinsin lafi geciyor. cocuk