Konuyu baştan adam akıllı açsaydın o zaman ***** siteler kapatılsın sevmiyorum bıktım diye konu açıp sonra 10 kez postunu editleyip r10 da ***** sitelere ayrı kategori açılsına çevirdin olayı gece gece boşu boşuna tartışma çıkardın.