bence başlığın yanlış bıktım ***** sitelerden yerine öneri: ***** diye alt kategori çılsın deseydin daha mantıklı olurdu ve bu kadar tepki almazdın.
2. si herhalde çok hızlı konu açtın - nedeni bilinmez - hem yanlış kategori hem hatalı yazı
bende ***** işiyle uğraşan biriyim. Bende reklamlarda, site satışta, script satışta alt kategori açılmasının taraftarıyım. Çünkü daha derli toplu olur ve isteyen girer ilgilenir istemeyen girmez.
ayrıca konu çok yanlış yerlere çekiliyor.Bence biraz empati kurup öyle klavyemize dokunalım.