Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 26-12-2009, 14:18:08
    #82
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu site yi çok güzel yapmışsınız , eklemedende geçemicem kebapçının iç mimarıda muhteşem bi çalışma yapmış ayrıca
    Evet, gerçekten güzel. Bu arada 3d fotoğraf için hangi makine veya programı kullanıyorsunuz
  • 26-12-2009, 14:38:20
    #83
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu site yi çok güzel yapmışsınız , eklemedende geçemicem kebapçının iç mimarıda muhteşem bi çalışma yapmış ayrıca
    Teşekkürler.

    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, gerçekten güzel. Bu arada 3d fotoğraf için hangi makine veya programı kullanıyorsunuz
    O site 3D değil irfan bey, panaromik yapıyla dizayn edilmiş bir sistem.

    Saygılarımızla
  • 26-12-2009, 16:16:38
    #84
    Üyeliği durduruldu
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler.



    O site 3D değil irfan bey, panaromik yapıyla dizayn edilmiş bir sistem.

    Saygılarımızla
    Peki, panorama özellikli fotoğraf makinem var DSLR daha önce denedim ama yapamadım
    Nasıl yaptınız acaba
  • 26-12-2009, 17:04:27
    #85
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki, panorama özellikli fotoğraf makinem var DSLR daha önce denedim ama yapamadım
    Nasıl yaptınız acaba
    Flash benim uzmanlık alanım değil irfan bey, kapsamlı bir proje bahsi geçilen
    sistem. Şu şekilde yapıldı diye 2 kelimeyle ifade etmek biraz zor (:

    Ayrıca bahsi geçen site Flash Ödülleri 2009'da 1. olmuştur.
    http://groups.adobe.com/posts/df6d90670b

    Saygılarımla
    Murat KARAÇAM
  • 26-12-2009, 19:50:45
    #86
    slm arakdaslar cok dilli özellik olacak mi?? almanca ve ing gibi eger almanca olursa ve ing dilleride olursa kesin alacagim
  • 27-12-2009, 14:16:15
    #87
    Üyeliği durduruldu
    iboyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    slm arakdaslar cok dilli özellik olacak mi?? almanca ve ing gibi eger almanca olursa ve ing dilleride olursa kesin alacagim
    Merhaba,

    Çıkış versiyonunda olmıyacak çok dil özelliği ilerleyen güncellemelerde
    getirmeyi düşünüyoruz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 30-12-2009, 09:16:35
    #88
    Üyeliği durduruldu
    ne zaman çıkacak buportal :S tarih yakınmı
  • 30-12-2009, 11:55:02
    #89
    Üyeliği durduruldu
    ben kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. yeni versiyonada geçmek isterim.
  • 30-12-2009, 20:34:01
    #90
    Üyeliği durduruldu
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zaman çıkacak buportal :S tarih yakınmı
    Pek yakın sayılmaz mart ayı planlanan süre, her servise olabilecek
    en iyi özellikleri eklemeye gayret ediyoruz, çıktığında neden bu kadar
    uzun sürdüğünü anlıyacaksınız.

    Bu kadar erken duyurma sebebimiz bu sistem ile ilgilenenlerin veya
    ihtiyacı olanların istediklerini bildirmesi ve onların doğrultusunda
    geliştirmemiz.

    Mine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim. yeni versiyonada geçmek isterim.
    Teşekkür ederiz görüşünüz için mine hanım.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım