Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 02-01-2010, 23:51:46
    Misafir
    e hadi yayınlansın artık
  • 03-01-2010, 00:22:26
    Üyeliği durduruldu
    _MurathaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e hadi yayınlansın artık

    Sayın takipçilerimiz;

    İnanın sizler kadar bizlerde sabırsızlanıyor biran önce çıkarmak için
    ancak çıkardıktan sonrasını düşünerek haraket ediyoruz ve en stabil
    haliyle sizlere sunmak istiyoruz sistem sonrası hata güncellemelerini
    en minimuma indirip sizlere zahmet vermek istemiyoruz.

    Bu versiyonda bulunacak servislerin tamamı bir script niteliğinde olacak
    daha önce gördüğünüz portal sistemlerindeki gibi bölümler birbirine
    benzemeyecek hem özellikleri hem tasarımları açısından eşsiz olacak.

    Ve son olarak bu kadar özelliği bir araya getirmek kolay olmuyor tabiki,
    zaman alıyor. Bu kadar erken duyurma sebebimiz isteklerinizi sistem
    çıktıktan sonra değil çıkmadan önce alıp sizlerin istediği gibi yapmak.

    Türkiyede bir ilke imza atacağız yanımızda olduğunuz için çok teşekkürler.
    ZED Yazılım
  • 03-01-2010, 01:02:59
    Sabırsızız bizide hoş görün O kadar özellikten sonra herkes böyle sabırsız bekler
  • 03-01-2010, 01:51:55
    Üyeliği durduruldu
    seyinaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabırsızız bizide hoş görün O kadar özellikten sonra herkes böyle sabırsız bekler
    Size tabiki hak veriyoruz sadece erken duyurma ve yapım süresinin
    niye bu kadar olduğunu açıklama gereği duyduk.

    Sabrınız ve alakanız için çok teşekkürler.
    ZED Yazılım
  • 04-01-2010, 03:13:50
    Üyeliği durduruldu
    Online bilgilendirme servisimiz ve portalz v2 servisleri ile ilgili anket açılmıştır.

    Detaylar ilk mesajda.
  • 04-01-2010, 04:23:40
    kaçtan geriye doğru saymaya başlayalım tahmini bi süre yokmu..
  • 04-01-2010, 15:05:01
    Üyeliği durduruldu
    Bir sistem bu kadar geç yazılmamalı diye düşünüyorum. Yeterince çalışmadığınızdan veya konuyu ne kadar uzun tutarsam o kadar çok satarım mantığından dolayı bu şekilde yaptığınızı düşünüyorum.

    2 ay gibi bir sürede bu sistem şimdiye kadar çoktan bitmesi lazımdı.
  • 04-01-2010, 15:37:14
    Üyeliği durduruldu
    Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sistem bu kadar geç yazılmamalı diye düşünüyorum. Yeterince çalışmadığınızdan veya konuyu ne kadar uzun tutarsam o kadar çok satarım mantığından dolayı bu şekilde yaptığınızı düşünüyorum.

    2 ay gibi bir sürede bu sistem şimdiye kadar çoktan bitmesi lazımdı.

    Merhaba,

    Ortada nasıl bir sistem olduğunu bilmiyorsunuz bu yorumu yaparken,
    biz ayda veya 2 ayda bir versiyon çıkarmadık 1 sene bekledik
    bu sistemi çıkarmak için.

    Süreyi uzatmak ile çok satış nasıl yapılıyor bu konuyu tam olarak anlayabilmiş
    değilim, bu tür bir satış stratejisi ilk defa duyuyorum.Aksine satış rakamları
    düşebilir portal ihtiyacı olanlar beklemek istemeyip başka bir yazılıma geçebilir.

    Sistemi nerde gördünüzde bu tür bir sistem 2 ayda tamamlanır diyorsunuz
    acaba, sistem çıksın özelliklerine bakın ve ondan sonra bu düşünlerinizde
    sabit kalırsanız o zaman yorumunuzu pekiştirirsiniz.

    Biz türkiyede bir ilki gerçekleştirmek için çabalıyoruz siz türk yazılım sektörüne
    destek olmak yerine satış için geciktirdiğimizi düşünüyorsunuz,
    bizim ile daha önce çalışanlar ve bizi biraz tanıyanlar böyle birşeyi
    yapmıyacağımızı bilirler.

    Biz kimseye zorla bekleyin bizim ürünümüzü alın gibi bir öneride bulunmuyoruz
    herkezin özgün iradesi var bu kadar erken duyurma sebebimizi daha önce
    defalarca açıkladık.

    Yorumunuz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 04-01-2010, 15:39:06
    v1 Demo lütfen