Bir sistem bu kadar geç yazılmamalı diye düşünüyorum. Yeterince çalışmadığınızdan veya konuyu ne kadar uzun tutarsam o kadar çok satarım mantığından dolayı bu şekilde yaptığınızı düşünüyorum.

2 ay gibi bir sürede bu sistem şimdiye kadar çoktan bitmesi lazımdı.