Ocak, Şubat derken Mart ayınıda bitirdik ve halen beklemekteyiz, uzun zamandır haber alamıyoruz. Proje'den vazmı geçildi. Ne oluyor ne bitiyor bilgilendirebilirmisiniz..
İlk mesajı dikkatli bir şekilde okursanız tarih olarak mart,nisan gibi bir tarih verilmedi şubattan sonra çıkacağı belirtiliyor şubattan sonraki ay değil orda vurgulanan durum şubattan önce çıkmayacağı idi.
Proje iptal edilmedi devam ediyor ama sadece bu proje üzerinde çalışamıyoruz fazla zaman ayıramıyoruz bunun sebebi ise bu bir paket yazılım yani çıktan sonra gelir getirecek ve gelir getireceğide kesin değil satılırsa gelir getirecek hiç bir firma geliri kesin olmayan bir uygulama için tüm zamanını ayıramaz bir firmanın aylık bir çok masrafı oluyor ve bunları karşılayabilmesi için sürekli iş alması gerekiyor. Bu geçen süre zarfında sadece bu projeye zaman ayırsaydık belki bitebilirdi ama yukarda bahsettiğim nedenlerden ötürü hızlı bir yapım akışı maalesef yok.
Umudu kesilen ve hevesi kırılan müşterilerimizin düşünceleri eminim ki sistem çıktığında tamamen değişecektir, ama zaten biz kimseye birşey vaad etmedik veya bir süre vermedik, kimseden kapora vs. talep etmedik buna rağmen takiplerini ve yorumlarını esirgemeyen herkeze çok teşekkürler.
efsane haline döndü ve cıksada pahalı olucak sanrım hep uzaktan resimlerine bakıcaz
Sistemde dahili 18 adet servis(script,site...) gelecek bunları tek tek piyasada almaya kalksanız script başı 100 liradan aşağı alamazsınız ki buda en minimum miktar buda 1800 lira eder ama bizim aklımızdaki fiyat bunun yarısı civarında.
Emin olun sistem kusursuz ve cüzi olacak, temennimiz bu.