Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 25-02-2010, 15:53:59
    Üyeliği durduruldu
    Ofbenet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayın hocam bunca servisiniz için özel botlar tasarlayacakmısınız yoksa gene el emegi göz nurumu yapacagız
    Her servis için bot eklemeyi düşünüyoruz, ayrıca manuel olarakta içerik
    ekleyebileceksiniz yönetim panelinden.

    Saygılarımızla
  • 25-02-2010, 16:02:48
    Üyeliği durduruldu
    hocam ilk scriptte tek eksik bence tasarımdı .
    lütfen v2'nin tasarımına gereğinden fazla önem verin .
  • 25-02-2010, 16:40:08
    Üyeliği durduruldu
    Murat bey nerdeyse 5 ay gecti konuyu acali. Hala beli degilmi nezaman cikacak?.

    EDIT: Bence artik biraz daha fazla onem vererek scripti bitirim cok uzun zaman oldu.
  • 25-02-2010, 16:56:27
    Üyeliği durduruldu
    BilenHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk scriptte tek eksik bence tasarımdı .
    lütfen v2'nin tasarımına gereğinden fazla önem verin .
    Elimizden gelen özeni gösteriyoruz.

    tattooclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat bey nerdeyse 5 ay gecti konuyu acali. Hala beli degilmi nezaman cikacak?.

    EDIT: Bence artik biraz daha fazla onem vererek scripti bitirim cok uzun zaman oldu.

    Evet efendim 5 ay oldu ancak konuyu açtığımızda direk yapımına başlamadık
    hiç kimse 2. bir versiyon çıkacağını bilmediği için bir süre istekleri aldık ve
    öyle başladık.Başladıktan sonraki zamandada sürekli projeyle ilgilenemiyoruz,
    yeni iş çok fazla yapmıyoruz ancak varolan işler oyalıyor malesef böyle
    olacağını bilmiyorduk bilseydik daha sonra duyururduk.Kimseden ön ödeme
    vb. bir şey almadık hem bu yüzden hemde hatasız bir şekilde çıkması için
    yavaş gidiyor.Proje tamamlanacak ama ne zaman belli değil emin olun
    bizde kestiremiyoruz.

    Sabrınız için teşekkürler
    Saygılarımızla
  • 02-03-2010, 00:45:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nihayet bekledigimiz mart ayıda geldi
    tarih veremiyorsunuz sormayacam tekrar ama bitime 2,3 hafta kala bir duyuru atarsanız hostlarımızı, domainlerimizi, paralarımızı vede yedeklerimizi ayarlamaya başlıyalım portal'ın ilk gününden beri bekleyenlerdenim sabırsızlanıyorum artık

    portalinizin en büyük özelliği modül klonlama olucaktır birde portala ek olarak yemek tarifleri, güzel sözler, kadın servisi bölümlerini ilerleyen zamanlarda modül şeklindemi yayınlanacak yoksa isteğe göremi yapıcaksınız, bu konuyada açıklık getirirseniz ayrıca mutlu olucam.

    Çalışmalarınızın devamını bekler, Hayırlı kazançlar dilerim.
  • 02-03-2010, 17:55:59
    Üyeliği durduruldu
    NurCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nihayet bekledigimiz mart ayıda geldi
    tarih veremiyorsunuz sormayacam tekrar ama bitime 2,3 hafta kala bir duyuru atarsanız hostlarımızı, domainlerimizi, paralarımızı vede yedeklerimizi ayarlamaya başlıyalım portal'ın ilk gününden beri bekleyenlerdenim sabırsızlanıyorum artık

    portalinizin en büyük özelliği modül klonlama olucaktır birde portala ek olarak yemek tarifleri, güzel sözler, kadın servisi bölümlerini ilerleyen zamanlarda modül şeklindemi yayınlanacak yoksa isteğe göremi yapıcaksınız, bu konuyada açıklık getirirseniz ayrıca mutlu olucam.

    Çalışmalarınızın devamını bekler, Hayırlı kazançlar dilerim.
    Çıkışına yakın konu altından belirtiriz yaklaştığını.

    Ek modüller,temalar ve servisler sistem çıktıktan sonra resmi web sitesi
    üzerinden yayınlanacak.Ayrıca isteğe özel modül ve servis yazımı yapılacaktır.

    Saygılarımızla
  • 07-03-2010, 10:00:27
    Üyeliği durduruldu
    servislerin örneğin 3 tanesi standart gelse sonraki her bölüm için ücret ödenerek alınabilse..
    kendi scriptimizi kendimiz belirlesek olabilir mi?
  • 07-03-2010, 12:22:15
    Üyeliği durduruldu
    muratsaraldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    servislerin örneğin 3 tanesi standart gelse sonraki her bölüm için ücret ödenerek alınabilse..
    kendi scriptimizi kendimiz belirlesek olabilir mi?
    Maalesef sistem bir bütün halinde çıkacak, aldıktan sonra istemediğiniz
    servisleri kaldırabilirsiniz ama başta servis seçme gibi bir seçenek olmayacak.

    Saygılarımızla
  • 02-04-2010, 14:27:11
    Ocak, Şubat derken Mart ayınıda bitirdik ve halen beklemekteyiz, uzun zamandır haber alamıyoruz. Proje'den vazmı geçildi. Ne oluyor ne bitiyor bilgilendirebilirmisiniz..