Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 04-01-2010, 15:43:40
    Üyeliği durduruldu
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Ortada nasıl bir sistem olduğunu bilmiyorsunuz bu yorumu yaparken,
    biz ayda veya 2 ayda bir versiyon çıkarmadık 1 sene bekledik
    bu sistemi çıkarmak için.

    Süreyi uzatmak ile çok satış nasıl yapılıyor bu konuyu tam olarak anlayabilmiş
    değilim, bu tür bir satış stratejisi ilk defa duyuyorum.Aksine satış rakamları
    düşebilir portal ihtiyacı olanlar beklemek istemeyip başka bir yazılıma geçebilir.

    Sistemi nerde gördünüzde bu tür bir sistem 2 ayda tamamlanır diyorsunuz
    acaba, sistem çıksın özelliklerine bakın ve ondan sonra bu düşünlerinizde
    sabit kalırsanız o zaman yorumunuzu pekiştirirsiniz.

    Biz türkiyede bir ilki gerçekleştirmek için çabalıyoruz siz türk yazılım sektörüne
    destek olmak yerine satış için geciktirdiğimizi düşünüyorsunuz,
    bizim ile daha önce çalışanlar ve bizi biraz tanıyanlar böyle birşeyi
    yapmıyacağımızı bilirler.

    Yorumunuz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
    Bakın ben Bilgisayar Mühendisiyim, sistemin ne kadar sürede yapılacağını gayet iyi biliyorum. Yanlış kişiye anlatıyorsunuz bu anlattıklarınızı.

    Satış stratejisi olarak ise bilmiyorsanız yanlışlıkla uygulamışsınız öyle diyeyim. Ürünü tüketiciye ne kadar tanıtırsanız o kadar akılda kalıcı olur. Bu tv reklamlarında da böyle uygulanır. Ürün daha çıkmamış ama reklamı veriliyor televizyona neden peki? Bilinçaltına o ürünü işleterek merak ettiriyorlar ve o ürünü almasını sağlıyorlar. Sizinki de bu şekilde.

    Herneyse yanlış birşey söylediysem özür dilerim hayırlı satışlar. Belirtmek istediğim bu kadar uzun sürmesinin merak verici olmasıydı.

    İyi çalışmalar.
  • 04-01-2010, 15:52:57
    Üyeliği durduruldu
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v1 Demo lütfen
    Bu sistemin v1 ile ilgili hiç bir ilgisi kalmıyacak güncelleme değil
    yeni versiyon olacak oğuz bey, ama yinede attım demo.

    Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın ben Bilgisayar Mühendisiyim, sistemin ne kadar sürede yapılacağını gayet iyi biliyorum. Yanlış kişiye anlatıyorsunuz bu anlattıklarınızı.

    Satış stratejisi olarak ise bilmiyorsanız yanlışlıkla uygulamışsınız öyle diyeyim. Ürünü tüketiciye ne kadar tanıtırsanız o kadar akılda kalıcı olur. Bu tv reklamlarında da böyle uygulanır. Ürün daha çıkmamış ama reklamı veriliyor televizyona neden peki? Bilinçaltına o ürünü işleterek merak ettiriyorlar ve o ürünü almasını sağlıyorlar. Sizinki de bu şekilde.

    Herneyse yanlış birşey söylediysem özür dilerim hayırlı satışlar. Belirtmek istediğim bu kadar uzun sürmesinin merak verici olmasıydı.

    İyi çalışmalar.
    Yanlış birşey söylediniz demedim tabiki eleştiriye elbette açığız ve
    her türlü soruya cevap vericez.

    Satış stratejisi ile ilgili söylediklerinizin hiç birini biz düşünmedik bu konu
    sadece bu tür bir ürüne sahip olmak isteyenlerin ne istediklerini öğrenmek
    ve o fikirler doğrultusunda geliştirmek. Biz pazarlamacı değil yazılım şirketiyiz.

    Ek olarak biz sadece 18 tane servisin olacağını söyledik, bu servislerin
    ne özelliklerde olacağını söylemedik o yüzden bilgisayar mühendisi olmanız
    ne kadar sürede biteceğini bilmeniz anlamına gelmez servislerin hangi
    özellikleri barındırcağını söyleseydik o zaman tahmini bir süre oluşabilirdi kafanızda.

    Merakınız ve eleştirileriniz için çok teşekkürler.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 06-01-2010, 04:27:01
    Üyeliği durduruldu
    emrecam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçtan geriye doğru saymaya başlayalım tahmini bi süre yokmu..
    Mesajınızı geç gördüm kusura bakmayın;

    İlk olarak planladığımız süre şubat civarıydı ancak ilk düşüncerimizden
    sonra bir çok özellik daha ekledik servislere bu yüzden süre sürekli olarak
    değişiyor.Her servisi olabilecek en iyi özelliklerle vermeye gayret ediyoruz.

    Gelişmiş bir haber sistemi bile 1-2 ayda yazılıyor biliyorsunuz ki biz kendi
    dalında gelişmiş 18 adet servis(script) yapıyoruz, umarız bizi anlayışla karşılıyorsunuzdur.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 06-01-2010, 04:41:35
    Demoyu Ocak sonunda görebilcek miyiz ?
  • 06-01-2010, 14:45:20
    Üyeliği durduruldu
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demoyu Ocak sonunda görebilcek miyiz ?
    Efendim ocak sonudan biticek demedim sistem yanlış anladınız sanırım,
    şubat diye planlıyorduk ancak bir çok özellik daha eklediğimiz için bu süre
    dahada ileri kaydı.

    Ocak sonunda tüm servisler olmasada bir kaç servisin demolarını verebiliriz o anki duruma bağlı.

    Saygılarımızla
  • 08-01-2010, 23:22:10
    Yazılım İle ilgili son gelişmeleri alabilirmiyiz ne oluyor ne bitiyor. Merak ediyoruz.
  • 08-01-2010, 23:39:16
    Üyeliği durduruldu
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılım İle ilgili son gelişmeleri alabilirmiyiz ne oluyor ne bitiyor. Merak ediyoruz.
    Merhaba,

    Çok talep edilen bir çok servisin tasarımı ve kodlaması bitti, şuan üyelik
    alt yapısı ve sosyal alan yapılıyor. Üyeleri siteye bağlamak için çok
    güzel şeyler düşünüyoruz, bu versiyonda üye etkileşimi çok gelişmiş olacak.
    Üyelik ve sosyalleşme ile ilgili fikirlerinizi şuan belirtirseniz çok iyi olur
    yapım aşamasındayken uygun olursa ekleriz.

    Ocak sonu gibi bir kaç servisin görüntülerini paylaşmayı düşünüyoruz.

    Sabrınız ve ilginiz için çok teşekkürler
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
  • 08-01-2010, 23:47:53
    Murat Bey,

    Üyelik Sisteminde soru yada öneri şeklinde düşünmüş olabilirsiniz.Özel Sayfası siteadresi/kullanıcıadı şeklinde olacak mı? Eğer böyle birşey olursa çok iyi olabilir,Kendi sayfalarında not, blog şeklinde olabilir.Kendi Gruplarını, servislerdeki güncel hareketleri örneğin aa ürünü satışa çıkardı.
  • 08-01-2010, 23:54:19
    Üyeliği durduruldu
    TeknolojiTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat Bey,

    Üyelik Sisteminde soru yada öneri şeklinde düşünmüş olabilirsiniz.Özel Sayfası siteadresi/kullanıcıadı şeklinde olacak mı? Eğer böyle birşey olursa çok iyi olabilir,Kendi sayfalarında not, blog şeklinde olabilir.Kendi Gruplarını, servislerdeki güncel hareketleri örneğin aa ürünü satışa çıkardı.
    Evet dediğiniz gibi kullanıcının kendine özel profil sayfası olacak,
    ve yine belirttiğiniz gibi üyenin tüm etkileşimleri profili üzerinden görünecek
    kiminle arkadaş oldu, galerisine yeni fotoğraf ekledi vb.

    Üyeler grup kurabilecek, etkinlik oluşturuabilecek vb. tüm özellikler olacak,
    sistemin tüm bölümleri kendi alanında kusursuz olmasını planlıyoruz.

    İlgi,soru ve önerileriniz için çok teşekkürler.
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım