Merhaba,
Ortada nasıl bir sistem olduğunu bilmiyorsunuz bu yorumu yaparken,
biz ayda veya 2 ayda bir versiyon çıkarmadık 1 sene bekledik
bu sistemi çıkarmak için.
Süreyi uzatmak ile çok satış nasıl yapılıyor bu konuyu tam olarak anlayabilmiş
değilim, bu tür bir satış stratejisi ilk defa duyuyorum.Aksine satış rakamları
düşebilir portal ihtiyacı olanlar beklemek istemeyip başka bir yazılıma geçebilir.
Sistemi nerde gördünüzde bu tür bir sistem 2 ayda tamamlanır diyorsunuz
acaba, sistem çıksın özelliklerine bakın ve ondan sonra bu düşünlerinizde
sabit kalırsanız o zaman yorumunuzu pekiştirirsiniz.
Biz türkiyede bir ilki gerçekleştirmek için çabalıyoruz siz türk yazılım sektörüne
destek olmak yerine satış için geciktirdiğimizi düşünüyorsunuz,
bizim ile daha önce çalışanlar ve bizi biraz tanıyanlar böyle birşeyi
yapmıyacağımızı bilirler.
Yorumunuz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla
ZED Yazılım
Bakın ben Bilgisayar Mühendisiyim, sistemin ne kadar sürede yapılacağını gayet iyi biliyorum. Yanlış kişiye anlatıyorsunuz bu anlattıklarınızı.
Satış stratejisi olarak ise bilmiyorsanız yanlışlıkla uygulamışsınız öyle diyeyim. Ürünü tüketiciye ne kadar tanıtırsanız o kadar akılda kalıcı olur. Bu tv reklamlarında da böyle uygulanır. Ürün daha çıkmamış ama reklamı veriliyor televizyona neden peki? Bilinçaltına o ürünü işleterek merak ettiriyorlar ve o ürünü almasını sağlıyorlar. Sizinki de bu şekilde.
Herneyse yanlış birşey söylediysem özür dilerim hayırlı satışlar. Belirtmek istediğim bu kadar uzun sürmesinin merak verici olmasıydı.
İyi çalışmalar.