Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v1 Demo lütfen
Bu sistemin v1 ile ilgili hiç bir ilgisi kalmıyacak güncelleme değil
yeni versiyon olacak oğuz bey, ama yinede attım demo.

Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın ben Bilgisayar Mühendisiyim, sistemin ne kadar sürede yapılacağını gayet iyi biliyorum. Yanlış kişiye anlatıyorsunuz bu anlattıklarınızı.

Satış stratejisi olarak ise bilmiyorsanız yanlışlıkla uygulamışsınız öyle diyeyim. Ürünü tüketiciye ne kadar tanıtırsanız o kadar akılda kalıcı olur. Bu tv reklamlarında da böyle uygulanır. Ürün daha çıkmamış ama reklamı veriliyor televizyona neden peki? Bilinçaltına o ürünü işleterek merak ettiriyorlar ve o ürünü almasını sağlıyorlar. Sizinki de bu şekilde.

Herneyse yanlış birşey söylediysem özür dilerim hayırlı satışlar. Belirtmek istediğim bu kadar uzun sürmesinin merak verici olmasıydı.

İyi çalışmalar.
Yanlış birşey söylediniz demedim tabiki eleştiriye elbette açığız ve
her türlü soruya cevap vericez.

Satış stratejisi ile ilgili söylediklerinizin hiç birini biz düşünmedik bu konu
sadece bu tür bir ürüne sahip olmak isteyenlerin ne istediklerini öğrenmek
ve o fikirler doğrultusunda geliştirmek. Biz pazarlamacı değil yazılım şirketiyiz.

Ek olarak biz sadece 18 tane servisin olacağını söyledik, bu servislerin
ne özelliklerde olacağını söylemedik o yüzden bilgisayar mühendisi olmanız
ne kadar sürede biteceğini bilmeniz anlamına gelmez servislerin hangi
özellikleri barındırcağını söyleseydik o zaman tahmini bir süre oluşabilirdi kafanızda.

Merakınız ve eleştirileriniz için çok teşekkürler.

Saygılarımızla
ZED Yazılım