XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım İle ilgili son gelişmeleri alabilirmiyiz ne oluyor ne bitiyor. Merak ediyoruz.
Merhaba,

Çok talep edilen bir çok servisin tasarımı ve kodlaması bitti, şuan üyelik
alt yapısı ve sosyal alan yapılıyor. Üyeleri siteye bağlamak için çok
güzel şeyler düşünüyoruz, bu versiyonda üye etkileşimi çok gelişmiş olacak.
Üyelik ve sosyalleşme ile ilgili fikirlerinizi şuan belirtirseniz çok iyi olur
yapım aşamasındayken uygun olursa ekleriz.

Ocak sonu gibi bir kaç servisin görüntülerini paylaşmayı düşünüyoruz.

Sabrınız ve ilginiz için çok teşekkürler
Murat KARAÇAM
ZED Yazılım