Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 31-12-2009, 00:10:43
    #91
    Üyeliği durduruldu
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek yakın sayılmaz mart ayı planlanan süre, her servise olabilecek
    en iyi özellikleri eklemeye gayret ediyoruz, çıktığında neden bu kadar
    uzun sürdüğünü anlıyacaksınız.

    Bu kadar erken duyurma sebebimiz bu sistem ile ilgilenenlerin veya
    ihtiyacı olanların istediklerini bildirmesi ve onların doğrultusunda
    geliştirmemiz.
    ZED Yazılım
    En iyisi Geç olsunda güç olmasın. Bekliyoruz
  • 31-12-2009, 14:58:42
    #92
    nuke deki messenger sistemi gibi bir mesajlasma yada siberalemin messenger mesajlaslasma gibi bir messenger ekleme olanagi var mi??
  • 31-12-2009, 15:32:50
    #93
    Üyeliği durduruldu
    iboyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nuke deki messenger sistemi gibi bir mesajlasma yada siberalemin messenger mesajlaslasma gibi bir messenger ekleme olanagi var mi??

    Sanırım arkadaşlarla sohbet etme sisteminden bahsediyorsunuz söylediğiniz
    iki sistemin messenger'ları nasıl bilmiyorum ama arkadaşlar ile AJAX
    bazlı sohbet düşünüyoruz kesinleşmeden bir bilgi vermek yanlış olur,
    kesinleştiğinde burdan bildirilir.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 31-12-2009, 15:39:05
    #94
    Bir demo vermeniz mümkünmü ?
  • 31-12-2009, 16:04:50
    #95
    Üyeliği durduruldu
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir demo vermeniz mümkünmü ?

    Malesef, bir çok bölümün tasarımını ve kodlamasını tamamladık ama
    ekran görüntülerini,detayları ve demo'yu çıkışına yakın yayınlıycaz.

    Sabrınız ve ilginiz için teşekkürler.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 31-12-2009, 18:50:16
    #96
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Malesef, bir çok bölümün tasarımını ve kodlamasını tamamladık ama
    ekran görüntülerini,detayları ve demo'yu çıkışına yakın yayınlıycaz.

    Sabrınız ve ilginiz için teşekkürler.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım

    Merakla bekliyorum Murat bey
  • 31-12-2009, 19:21:01
    #97
    Üyeliği durduruldu
    YUNUSEMRE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakla bekliyorum Murat bey

    Alakanız için teşekkür ediyoruz yunus emre bey, bekleyişiniz sırasında
    olmasını istediğiniz özellikleri bizimle paylaşırsanız seviniriz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 31-12-2009, 22:05:53
    #98
    Gerçekten script yazdıklarınızı okuduktan sonra muhteşem gibi gözüküyor birşeyi belirteyim sabırsızlık ile bekliyorum. Bir kaç sorum var cevap alabilirsem mutlu olurum.

    1. Bu sistemin Gereksinimleri sunucu özellikleri vs. ne olacak
    2. Okey sistemi ile ilgili biraz daha açıklama yapabilirmisiz (Puanlama, Top10 Vs. )
    3. Video bölümüne üyeler video ekleyebilecekmi ekleyecekse FFmpeg eklentisi olacak mı çevirim için.

    Teşekkürler.
  • 31-12-2009, 23:55:37
    #99
    Üyeliği durduruldu
    kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten script yazdıklarınızı okuduktan sonra muhteşem gibi gözüküyor birşeyi belirteyim sabırsızlık ile bekliyorum. Bir kaç sorum var cevap alabilirsem mutlu olurum.

    1. Bu sistemin Gereksinimleri sunucu özellikleri vs. ne olacak
    2. Okey sistemi ile ilgili biraz daha açıklama yapabilirmisiz (Puanlama, Top10 Vs. )
    3. Video bölümüne üyeler video ekleyebilecekmi ekleyecekse FFmpeg eklentisi olacak mı çevirim için.

    Teşekkürler.
    Öncelikle ilginiz için teşekkürler,

    1- Sistem gereksinimleri hit ve içerik durumuna göre değişiklik gösterir
    tam net birşey söylemek pek doğru olmaz.Sunucu özelliklerine gelince
    genelde sabit olan özellikler php 5,apache bir sunucu sistem çıktığında
    detaylı bir şekilde açıklanacak bir durum ama bütçenizi çok zorlyacak bir
    gereksinimi olmıyacak.

    2-Okey sistemi daha öncede belirttiğimiz gibi bize ait olmıyacak applet
    olacak, aslında bu şekildede koymıyacaktık ama bir çok kişi applet'da olsa
    olur dediği için kırmak istemedik ve küçük bir bölüm ayırdık.

    3-Üyeler sistemde video dahil bir çok bölüme içerik ekleyebilecek.Bu versiyonda
    kullanıcı etkinliğine çok önem veriyoruz kullanıcıyı siteye bağlamak için
    her türlü özellikten kaçınmıyoruz.Video upload ile ilgili tam bir bilgi netliğe
    kavuşmuş değil %60 upload olma ihtimali var.

    Düşüncelerinizi/sorularınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım