kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten script yazdıklarınızı okuduktan sonra muhteşem gibi gözüküyor birşeyi belirteyim sabırsızlık ile bekliyorum. Bir kaç sorum var cevap alabilirsem mutlu olurum.

1. Bu sistemin Gereksinimleri sunucu özellikleri vs. ne olacak
2. Okey sistemi ile ilgili biraz daha açıklama yapabilirmisiz (Puanlama, Top10 Vs. )
3. Video bölümüne üyeler video ekleyebilecekmi ekleyecekse FFmpeg eklentisi olacak mı çevirim için.

Teşekkürler.
Öncelikle ilginiz için teşekkürler,

1- Sistem gereksinimleri hit ve içerik durumuna göre değişiklik gösterir
tam net birşey söylemek pek doğru olmaz.Sunucu özelliklerine gelince
genelde sabit olan özellikler php 5,apache bir sunucu sistem çıktığında
detaylı bir şekilde açıklanacak bir durum ama bütçenizi çok zorlyacak bir
gereksinimi olmıyacak.

2-Okey sistemi daha öncede belirttiğimiz gibi bize ait olmıyacak applet
olacak, aslında bu şekildede koymıyacaktık ama bir çok kişi applet'da olsa
olur dediği için kırmak istemedik ve küçük bir bölüm ayırdık.

3-Üyeler sistemde video dahil bir çok bölüme içerik ekleyebilecek.Bu versiyonda
kullanıcı etkinliğine çok önem veriyoruz kullanıcıyı siteye bağlamak için
her türlü özellikten kaçınmıyoruz.Video upload ile ilgili tam bir bilgi netliğe
kavuşmuş değil %60 upload olma ihtimali var.

Düşüncelerinizi/sorularınızı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla
ZED Yazılım