Konu
Portalz v2 | Ön Bilgilendirme
31-12-2009, 14:58:42
#92
iboyildiz
nuke deki messenger sistemi gibi bir mesajlasma yada siberalemin messenger mesajlaslasma gibi bir messenger ekleme olanagi var mi??