iboyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nuke deki messenger sistemi gibi bir mesajlasma yada siberalemin messenger mesajlaslasma gibi bir messenger ekleme olanagi var mi??

Sanırım arkadaşlarla sohbet etme sisteminden bahsediyorsunuz söylediğiniz
iki sistemin messenger'ları nasıl bilmiyorum ama arkadaşlar ile AJAX
bazlı sohbet düşünüyoruz kesinleşmeden bir bilgi vermek yanlış olur,
kesinleştiğinde burdan bildirilir.

Saygılarımızla
ZED Yazılım