ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Malesef, bir çok bölümün tasarımını ve kodlamasını tamamladık ama
ekran görüntülerini,detayları ve demo'yu çıkışına yakın yayınlıycaz.

Sabrınız ve ilginiz için teşekkürler.

Saygılarımızla
ZED Yazılım

Merakla bekliyorum Murat bey