Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 09-01-2010, 00:07:08
    Üyelik ve sosyalleşme ile ilgili fikirlerinizi şuan belirtirseniz çok iyi olur
    yapım aşamasındayken uygun olursa ekleriz.

    Düşünce olarak sosyalleşme ile ilgili Site içersinde Üyelerin grupları kurmaları gibi aktivite buna benzer bir sistem olabilir belki siz bunu bile düşünmüşsünüzdür.Birde sistemde üye olan kişilerin msnlerinde herkeze script otomatik olarak ahmet arkadaşın seni davet ediyor gibi bir olay nasıl oluyor bilmiyorum ama sistemin kurulu olduğu siteyi yayması açısından çok yararlı olacaktır.
  • 09-01-2010, 00:14:53
    Üyeliği durduruldu
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üyelik ve sosyalleşme ile ilgili fikirlerinizi şuan
    Düşünce olarak sosyalleşme ile ilgili Site içersinde Üyelerin grupları kurmaları gibi aktivite buna benzer bir sistem olabilir belki siz bunu bile düşünmüşsünüzdür.Birde sistemde üye olan kişilerin msnlerinde herkeze script otomatik olarak ahmet arkadaşın seni davet ediyor gibi bir olay nasıl oluyor bilmiyorum ama sistemin kurulu olduğu siteyi yayması açısından çok yararlı olacaktır.
    Bir yukarıdaki mesajda belittiğimiz gibi üyeler grup kurabilecek.

    Diğer önerinize gelince otomatik olarak gönderme pek sağlıklı olmaz
    bir nevi spam'a girer bu işlem ama üyeler msn listesini sisteme aktarıp
    listesindeki arkadaşlarını siteye çağırabilecek veya arkadaşını davet et
    bölümünden istediği mailleri girerek bu kişilere mail yoluyla davetiye yollayabilecek.

    Öneriniz için teşekkürler
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
  • 09-01-2010, 06:48:23
    şunu soyleyebilirim ki bu kadar kuveetli alt yapıya sahip olan bir portalın görselliginide ön planda tutmalısınız.

    ben sizin yapmış oldugunuz.v1 portalda görsellik namına ben birşey göremedim bu benım kendi görüşüm.

    birde şu var zed bilgisayar. bir çok site sahibi adsensede gelir saglamakta. reklamlarin portal üzerinde sırıtmaması lazım. örnegin reklamın görüntüsü çok hoştur ilgi ceker ama sitede sırıtır, bazı sitelerde'de şu vardır reklam vardır ama reklam oldugunu anlamazsınız bile.

    buda sitenın görselinin güzel olmasından dolayı anlayamıyoruz..umarım uygulamadaki çalışmalarınız bu şekilde devam ediyordur. kendimce görüşlerimi belirttim başarılar.
  • 09-01-2010, 12:45:16
    Üyeliği durduruldu
    Radyoturkalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu soyleyebilirim ki bu kadar kuveetli alt yapıya sahip olan bir portalın görselliginide ön planda tutmalısınız.

    ben sizin yapmış oldugunuz.v1 portalda görsellik namına ben birşey göremedim bu benım kendi görüşüm.

    birde şu var zed bilgisayar. bir çok site sahibi adsensede gelir saglamakta. reklamlarin portal üzerinde sırıtmaması lazım. örnegin reklamın görüntüsü çok hoştur ilgi ceker ama sitede sırıtır, bazı sitelerde'de şu vardır reklam vardır ama reklam oldugunu anlamazsınız bile.

    buda sitenın görselinin güzel olmasından dolayı anlayamıyoruz..umarım uygulamadaki çalışmalarınız bu şekilde devam ediyordur. kendimce görüşlerimi belirttim başarılar.

    Öncelikle görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler;

    Daha öncede belirttiğimiz gibi görsellik göreceli bir kavram, sizin beğendiğiniz
    tasarımı bir başkası hiç sevmeyebiliyor.Biz bu versiyonda gerek tasarım
    gerek işlevsel olarak olabildiğince titiz olmaya çalışıyoruz ama böyle bir
    sistem tasarım 2. planda çünkü tasarımı cuzi ücretlere bir çok yere
    yaptırabilirsiniz beğenmezseniz ama böyle bir sistemi yaptırmanın bedeli
    çok yüksek olur. Ek olarak zaten ilk mesajda belirttiğimiz gibi v1 ile hiç
    bir ilgisi kalmıyacak gerek görsellik gerek fonksiyonel açıdan.
    Dikkat ederseniz bir çok dev yazılımın orjinal tasarımı sadedir
    fark yaratmak isteyen kişiler tasarım yaptırır, ama bu demek olmuyor ki
    v2 tasarımları kötü olacak bize göre iddaalı tasarımlar, ayrıca sistem çıktıktan
    sonra ek tasarımlar ve modüller yapılacak sürekli geliştirilecek sistem.

    Reklam yerleşimi konusunda olabildiğince düzgün yerleşim yapmaya
    çalışıyoruz ve adsense'i ön planda tutarak yerleşim yapıyoruz.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 09-01-2010, 13:35:28
    Üyeliği durduruldu
    bence portala ek modüller yapın yani standart bir versiyonu olsun
    bunun yanında mesela oyun bölümüne okey tavla felan eklenmeli veya farklı tema seçenekleri sunmalı bölece isteyen istediği gibi portalını oluşturabilir...
  • 09-01-2010, 13:45:00
    Evet. Tema seçenekleri olmazsa olmaz. Özellikle Smarty gerekli. Çünkü tek tek php lerden tema yapmak çok zor.
  • 09-01-2010, 13:57:00
    Üyeliği durduruldu
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence portala ek modüller yapın yani standart bir versiyonu olsun
    bunun yanında mesela oyun bölümüne okey tavla felan eklenmeli veya farklı tema seçenekleri sunmalı bölece isteyen istediği gibi portalını oluşturabilir...
    seyinaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Tema seçenekleri olmazsa olmaz. Özellikle Smarty gerekli. Çünkü tek tek php lerden tema yapmak çok zor.
    İlk çıkışında her serviste 1 adet tema olacak isterseniz siz tema ekleyebileceksiniz.
    İlerleyen zamanlarda resmi site üzerinden servisler için tema seçenekleri
    sunulacak sürekli modül ve tasarım geliştirmesi yapıcaz.

    Önerileriniz için teşekkürler
    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 09-01-2010, 14:09:19
    Güvenlik konusunda da bu kadar titiz davranırsınız umarım. Sciripti alanlar açık kaynak kodu olduğundan RFi gibi açıklar bulabilirler buda rakip sitelerin hacklenmesine sebep olabilir. Açık var demiyorum sadece güvenlik olarakta titiz davranılmasını öneriyorum.
  • 09-01-2010, 14:19:41
    kazoo_44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik konusunda da bu kadar titiz davranırsınız umarım. Sciripti alanlar açık kaynak kodu olduğundan RFi gibi açıklar bulabilirler buda rakip sitelerin hacklenmesine sebep olabilir. Açık var demiyorum sadece güvenlik olarakta titiz davranılmasını öneriyorum.
    Evet. Katılıyorum.