XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik ve sosyalleşme ile ilgili fikirlerinizi şuan
Düşünce olarak sosyalleşme ile ilgili Site içersinde Üyelerin grupları kurmaları gibi aktivite buna benzer bir sistem olabilir belki siz bunu bile düşünmüşsünüzdür.Birde sistemde üye olan kişilerin msnlerinde herkeze script otomatik olarak ahmet arkadaşın seni davet ediyor gibi bir olay nasıl oluyor bilmiyorum ama sistemin kurulu olduğu siteyi yayması açısından çok yararlı olacaktır.
Bir yukarıdaki mesajda belittiğimiz gibi üyeler grup kurabilecek.

Diğer önerinize gelince otomatik olarak gönderme pek sağlıklı olmaz
bir nevi spam'a girer bu işlem ama üyeler msn listesini sisteme aktarıp
listesindeki arkadaşlarını siteye çağırabilecek veya arkadaşını davet et
bölümünden istediği mailleri girerek bu kişilere mail yoluyla davetiye yollayabilecek.

Öneriniz için teşekkürler
Murat KARAÇAM
ZED Yazılım