şunu soyleyebilirim ki bu kadar kuveetli alt yapıya sahip olan bir portalın görselliginide ön planda tutmalısınız.
ben sizin yapmış oldugunuz.v1 portalda görsellik namına ben birşey göremedim bu benım kendi görüşüm.
birde şu var zed bilgisayar. bir çok site sahibi adsensede gelir saglamakta. reklamlarin portal üzerinde sırıtmaması lazım. örnegin reklamın görüntüsü çok hoştur ilgi ceker ama sitede sırıtır, bazı sitelerde'de şu vardır reklam vardır ama reklam oldugunu anlamazsınız bile.
buda sitenın görselinin güzel olmasından dolayı anlayamıyoruz..umarım uygulamadaki çalışmalarınız bu şekilde devam ediyordur. kendimce görüşlerimi belirttim başarılar.