Radyoturkalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şunu soyleyebilirim ki bu kadar kuveetli alt yapıya sahip olan bir portalın görselliginide ön planda tutmalısınız.

ben sizin yapmış oldugunuz.v1 portalda görsellik namına ben birşey göremedim bu benım kendi görüşüm.

birde şu var zed bilgisayar. bir çok site sahibi adsensede gelir saglamakta. reklamlarin portal üzerinde sırıtmaması lazım. örnegin reklamın görüntüsü çok hoştur ilgi ceker ama sitede sırıtır, bazı sitelerde'de şu vardır reklam vardır ama reklam oldugunu anlamazsınız bile.

buda sitenın görselinin güzel olmasından dolayı anlayamıyoruz..umarım uygulamadaki çalışmalarınız bu şekilde devam ediyordur. kendimce görüşlerimi belirttim başarılar.

Öncelikle görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler;

Daha öncede belirttiğimiz gibi görsellik göreceli bir kavram, sizin beğendiğiniz
tasarımı bir başkası hiç sevmeyebiliyor.Biz bu versiyonda gerek tasarım
gerek işlevsel olarak olabildiğince titiz olmaya çalışıyoruz ama böyle bir
sistem tasarım 2. planda çünkü tasarımı cuzi ücretlere bir çok yere
yaptırabilirsiniz beğenmezseniz ama böyle bir sistemi yaptırmanın bedeli
çok yüksek olur. Ek olarak zaten ilk mesajda belirttiğimiz gibi v1 ile hiç
bir ilgisi kalmıyacak gerek görsellik gerek fonksiyonel açıdan.
Dikkat ederseniz bir çok dev yazılımın orjinal tasarımı sadedir
fark yaratmak isteyen kişiler tasarım yaptırır, ama bu demek olmuyor ki
v2 tasarımları kötü olacak bize göre iddaalı tasarımlar, ayrıca sistem çıktıktan
sonra ek tasarımlar ve modüller yapılacak sürekli geliştirilecek sistem.

Reklam yerleşimi konusunda olabildiğince düzgün yerleşim yapmaya
çalışıyoruz ve adsense'i ön planda tutarak yerleşim yapıyoruz.

Saygılarımızla
ZED Yazılım