Keyif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sistem bu kadar geç yazılmamalı diye düşünüyorum. Yeterince çalışmadığınızdan veya konuyu ne kadar uzun tutarsam o kadar çok satarım mantığından dolayı bu şekilde yaptığınızı düşünüyorum.

2 ay gibi bir sürede bu sistem şimdiye kadar çoktan bitmesi lazımdı.

Merhaba,

Ortada nasıl bir sistem olduğunu bilmiyorsunuz bu yorumu yaparken,
biz ayda veya 2 ayda bir versiyon çıkarmadık 1 sene bekledik
bu sistemi çıkarmak için.

Süreyi uzatmak ile çok satış nasıl yapılıyor bu konuyu tam olarak anlayabilmiş
değilim, bu tür bir satış stratejisi ilk defa duyuyorum.Aksine satış rakamları
düşebilir portal ihtiyacı olanlar beklemek istemeyip başka bir yazılıma geçebilir.

Sistemi nerde gördünüzde bu tür bir sistem 2 ayda tamamlanır diyorsunuz
acaba, sistem çıksın özelliklerine bakın ve ondan sonra bu düşünlerinizde
sabit kalırsanız o zaman yorumunuzu pekiştirirsiniz.

Biz türkiyede bir ilki gerçekleştirmek için çabalıyoruz siz türk yazılım sektörüne
destek olmak yerine satış için geciktirdiğimizi düşünüyorsunuz,
bizim ile daha önce çalışanlar ve bizi biraz tanıyanlar böyle birşeyi
yapmıyacağımızı bilirler.

Biz kimseye zorla bekleyin bizim ürünümüzü alın gibi bir öneride bulunmuyoruz
herkezin özgün iradesi var bu kadar erken duyurma sebebimizi daha önce
defalarca açıkladık.

Yorumunuz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla
ZED Yazılım