Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 13-12-2009, 22:30:36
    #73
    Üyeliği durduruldu
    sezabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende inşallah alacağım.

    Fazla ucuz olup her sitede bu scriptin dolaşmasından yana değilim. Bence az satış olsun, öz olsun.
    Ne çok pahalı olacak ne çok ucuz olacak orta bütçeli bir sistem olacak.

    Aslında bir çok sitede olması problem değil çünkü şu şekilde düşünün,
    vBulletin'i binlerce kişi kullanıyor ama iyi reklam yapan iyi içerik sağlayan
    siteler hit oluyor. Tasarım ve sef açısındanda esnek olacağı için çok
    kişide olması problem arz etmeyecek.

    İlginiz için teşekkürler.

    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten Kadın bölümü yapılırsa modül klonlama özelliğiyle Erkek bölümüde yaparız
    Haklısınız

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 13-12-2009, 22:42:39
    #74
    Üyeliği durduruldu
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çok pahalı olacak ne çok ucuz olacak orta bütçeli bir sistem olacak.

    Aslında bir çok sitede olması problem değil çünkü şu şekilde düşünün,
    vBulletin'i binlerce kişi kullanıyor ama iyi reklam yapan iyi içerik sağlayan
    siteler hit oluyor. Tasarım ve sef açısındanda esnek olacağı için çok
    kişide olması problem arz etmeyecek.

    İlginiz için teşekkürler.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
    Ne söylerseniz doğru ya
    Bi yanlış bir laf çıkmadı ağzınızdan
    Sabırsızlıkla bekliyorum portalı
  • 25-12-2009, 13:24:11
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merakla beklemeye devam ediyoruz
  • 25-12-2009, 16:54:47
    #76
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne söylerseniz doğru ya
    Bi yanlış bir laf çıkmadı ağzınızdan
    Sabırsızlıkla bekliyorum portalı
    NurCafe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakla beklemeye devam ediyoruz
    En az sizin kadar bizde erken çıkarmak istiyoruz ancak tamamen kusursuz ve tam fonksiyonel şekilde size sunmak istiyoruz.
    Servislere olması gereken tüm özellikleri eklemeye gayret ediyoruz ve bu özellikleri sizin en iyi şekilde kullanabilmeniz için optimize ediyoruz.

    Şuna emin olun bu zamana kadar gördüğünüz portal sistemleriyle
    kıyaslanamaz derecede fonksiyonel ve hoş olacak.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 25-12-2009, 19:22:50
    #77
    Üyeliği durduruldu
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az sizin kadar bizde erken çıkarmak istiyoruz ancak tamamen kusursuz ve tam fonksiyonel şekilde size sunmak istiyoruz.
    Servislere olması gereken tüm özellikleri eklemeye gayret ediyoruz ve bu özellikleri sizin en iyi şekilde kullanabilmeniz için optimize ediyoruz.

    Şuna emin olun bu zamana kadar gördüğünüz portal sistemleriyle
    kıyaslanamaz derecede fonksiyonel ve hoş olacak.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
    Bu sefer dahada sabırsızlaştım işte

    Okey tavla batak gibi sistem düşünüyormusunuz?
  • 25-12-2009, 19:45:42
    #78
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sefer dahada sabırsızlaştım işte

    Okey tavla batak gibi sistem düşünüyormusunuz?
    Bu oyun sistemleri bildiğiniz üzere adet'i 2000-3000TL en az,
    bu tarz sistemler yazabiliriz ama portal ile entegre bir şekilde sunarsak
    fiyatta ona göre yükseliş gösterir ve bu fiyat'ı bir çok kimse kaldıramaz.

    Sadece okey sistemi olacak oda applet ile çalışacak aslında buda olmıyacaktı
    ancak bir çok kişi "applet'da olsa olsun fark etmez" dediği için ufak bir alan
    ayırdık.

    Büyük portal sistemlerinden
    (mynet,ekolay) belkide tek eksiği bu olacak ama buda eksiklik sayılmaz çünkü bilerek eklemiyoruz.Biz çıkaracağımız sisteme
    güveniyoruz sonuna kadar çıktığında ve ilerde güncellemeler ile büyük
    portal sistemlerine
    (işleyiş ve fonksiyonel olarak) meydan okuyacağını düşünüyoruz

    Size şuana kadar söylediklerimizin hepsi hayal gibi gelebilir.Haklısınızda
    çünkü hiç bir detay ve görsel sunmadık size ama bununda sebebi var
    siz böyle büyük bir proje için çalışma yapsanız fikirlerinizi ve görsellerinizi
    paylaşmak istermiydiniz?

    Tüm ilgilenenlere ve görüş bildirinlere canı gönülden teşekkür ediyoruz.

    Saygılarımızla
    Murat KARAÇAM
    ZED Yazılım
  • 26-12-2009, 13:55:02
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Ortaya çıkacak sistem şüphe yok gelişmiş bir sistem olacak. Çünkü projenin üzerinde ne kadar titizlikle durduğunuz belli. Benim tek kaygım tasarım ile ilgili. Tasarımda ovallik ve sadelik ön planda olmalı. Reklam alanları çok iyi düşünülmeli.

    Hoş bir proje çıkacağına eminim. Bende alacaklar arasında yer alabilirim.
  • 26-12-2009, 14:06:57
    #80
    Üyeliği durduruldu
    DarkRhyme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaya çıkacak sistem şüphe yok gelişmiş bir sistem olacak. Çünkü projenin üzerinde ne kadar titizlikle durduğunuz belli. Benim tek kaygım tasarım ile ilgili. Tasarımda ovallik ve sadelik ön planda olmalı. Reklam alanları çok iyi düşünülmeli.

    Hoş bir proje çıkacağına eminim. Bende alacaklar arasında yer alabilirim.
    En az fonksiyonelliğe önem verdiğimiz kadar tasarımıda önemsiyoruz,
    her servisin tasarımını her açıdan düşünerek değerlendirerek, üzerinde
    kafa yorarak ve kullanıcı kullanım rahatlığını ön planda tutarak dizayn ediyoruz.

    Genelde servislere göre renklendirme yapıyoruz örneğin; oyun bölümü için
    canlı renkler, haber bölümü için ciddi renkler tabi sadelik ve kullanım ile
    özleştirerek.

    Değerli yorumunuz ve ilginiz için çok teşekkürler.

    Saygılarımızla
    ZED Yazılım
  • 26-12-2009, 14:13:43
    #81
    bu site yi çok güzel yapmışsınız , eklemedende geçemicem kebapçının iç mimarıda muhteşem bi çalışma yapmış ayrıca