Bende inşallah alacağım.
Fazla ucuz olup her sitede bu scriptin dolaşmasından yana değilim. Bence az satış olsun, öz olsun.
Ne çok pahalı olacak ne çok ucuz olacak orta bütçeli bir sistem olacak.
Aslında bir çok sitede olması problem değil çünkü şu şekilde düşünün,
vBulletin'i binlerce kişi kullanıyor ama iyi reklam yapan iyi içerik sağlayan
siteler hit oluyor. Tasarım ve sef açısındanda esnek olacağı için çok
kişide olması problem arz etmeyecek.
İlginiz için teşekkürler.
Zaten Kadın bölümü yapılırsa modül klonlama özelliğiyle Erkek bölümüde yaparız
Haklısınız
Saygılarımızla
ZED Yazılım