kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki, panorama özellikli fotoğraf makinem var DSLR daha önce denedim ama yapamadım
Nasıl yaptınız acaba
Flash benim uzmanlık alanım değil irfan bey, kapsamlı bir proje bahsi geçilen
sistem. Şu şekilde yapıldı diye 2 kelimeyle ifade etmek biraz zor (:

Ayrıca bahsi geçen site Flash Ödülleri 2009'da 1. olmuştur.
http://groups.adobe.com/posts/df6d90670b

Saygılarımla
Murat KARAÇAM