ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.



O site 3D değil irfan bey, panaromik yapıyla dizayn edilmiş bir sistem.

Saygılarımızla
Peki, panorama özellikli fotoğraf makinem var DSLR daha önce denedim ama yapamadım
Nasıl yaptınız acaba