heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu site yi çok güzel yapmışsınız , eklemedende geçemicem kebapçının iç mimarıda muhteşem bi çalışma yapmış ayrıca
Teşekkürler.

kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, gerçekten güzel. Bu arada 3d fotoğraf için hangi makine veya programı kullanıyorsunuz
O site 3D değil irfan bey, panaromik yapıyla dizayn edilmiş bir sistem.

Saygılarımızla