iboyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
slm arakdaslar cok dilli özellik olacak mi?? almanca ve ing gibi eger almanca olursa ve ing dilleride olursa kesin alacagim
Merhaba,

Çıkış versiyonunda olmıyacak çok dil özelliği ilerleyen güncellemelerde
getirmeyi düşünüyoruz.

Saygılarımızla
ZED Yazılım