• 24-12-2012, 21:19:05
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana göre tipsiz başkasına göre tiplidir belki.
    göz var göz belli olmazmı ?
  • 24-12-2012, 21:20:41
    #38
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göz var göz belli olmazmı ?
    Kime göre neye göre ? 100 kişinin beğenmediğini 1 kişi beğenebilir.Lütfen tartışma çıkarmaya çalışmayın bu forumda fikirde beyan edemeyeceğiz sanırım
  • 24-12-2012, 21:23:33
    #39
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre neye göre ? 100 kişinin beğenmediğini 1 kişi beğenebilir.Lütfen tartışma çıkarmaya çalışmayın bu forumda fikirde beyan edemeyeceğiz sanırım
    sıkıntıya gerek yok arkadaşın demek istediğini açıklamak istedim herneyse

    dediğin gibi doğrudur
    bir duruş , bir bakış , bir saça dokunma bile etkiler
  • 24-12-2012, 21:53:48
    #40
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime göre neye göre ? 100 kişinin beğenmediğini 1 kişi beğenebilir.Lütfen tartışma çıkarmaya çalışmayın bu forumda fikirde beyan edemeyeceğiz sanırım
    tam olarak böyle düşünüyorum aslında 100 güzel kızdan illaki 1 tanesi bizi beğenir ama önemli olan o %1 lik oranı yakalama
  • 24-12-2012, 22:39:09
    #41
    Benim zamanında bijuteri dükkanım vardı. Toptancıya giderdik her kolyeden tutam tutam alırdık. Bir gün vitrini düzenliyordum iğrenç mi iğrenç bir kolye koymasam mı diye düşündüm sonrada neyse aldık koyayım dedim. Haftada bir vitrinin tozunu alıyordum o kolyeyi hiç ihmal etmiyordum. Bütün vitrindeki kolyeler 2-3 ayda satıldı sürekli yerlerine başka kolyeler koydum o sürekli duruyordu. Tam 1 sene sonra bir bayan kapıdan girdi, sürekli gözü o kolyede kalıyormuş ama kalabalık olduğu için girmemiş, neyse konuştu konuştu o kolyeyi büyük bir mutlulukla alıp orada taktı.

    Ana fikir : Her malın bir alıcısı vardır. Sadece zamanını bilemeyiz.
  • 24-12-2012, 22:45:31
    #42
    Renkler ve zevkler tartışılmaz. Fakat bazı kızlar sadece tip'e bakmıyorlar huyuna suyuna boyuna cebine davranışına vs vs. bakıyor uzar gider

    Ama asıl mesele ağzının laf yapması ve kızı etkiliyebilmek.
  • 24-12-2012, 23:24:50
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka cep ve visa master meselesi.
    Asgari ücret + 2 tane visa + araba + çene ama bu kızları çözmek zor iş arkadaş
  • 24-12-2012, 23:29:48
    #44
    Kendimi mükemmel yakışıklı görmüyorum ama tipim fena değil ALLAHA Şükür. Hala sevgilim yok.
    Bu arada profil resmime bakabilirsiniz tipim için :P
  • 24-12-2012, 23:46:37
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Sen aşkı, sevgiyi dış görünüş olarak arıyorsun. Eğer böyle devam edersen baştan kaybedersin.Güzellik göreceli bir kavramdır. Birbirinize aşık olduktan sonra sevginin önüne hiç kimse geçemez.


    Ama ALLAH ( C.C ) Derki ;


    Kimi benden daha çok seversen onu senden alırım. Onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım.