• 24-12-2012, 19:31:55
    #10
    Övünmek Gibi Olmasında Baya Bir Yakışıklıyımdır

    Ama Sevgilim Yok

    ...
  • 24-12-2012, 19:33:25
    #11
    belkide iyi biridir ve yüreklidir o tipsiz bedenin altında belkide hiçbir yakışıklıda olmayan bir ruh ve güzellik yüreklilik vardır tipsiz erkeklere niye bakıyorlarmış sana mı kaldı insanları tipsiz tipli diye yargılamak biliyorum altın saçma sapan tipsizsin sende o yüzden böyle konuşuyorsun diyeceksin resmimi koyabilirim ama insanlara ı böyle tipli tipsiz şu bu dye ayıracağına kendine bak sorun sendedir belki.
  • 24-12-2012, 19:38:34
    #12
    iş tamamen çene yoksa tip hikaye
  • 24-12-2012, 19:41:39
    #13
    çene diyenler kendinizi kandırmayın la valla bak ... senin tipsiz dedigin çoçuk senin gıpta ettigin kızla çıkıyorsa senden her türlü iyidir ki bu senin düşünce sistemine göre ..
  • 24-12-2012, 19:49:04
    #14
    Nakşı mı Beğenmiyorsun Nakşedeni mi?
    Tipsizim ve istediğim kızı bir saatte ayarlayabilirim . ALLAH herkeze ayrı bir özellik vermiştir.. Yakışıklılığınla kal sen...
  • 24-12-2012, 20:04:20
    #15
    o değilde r10da ne kadar yakışıklı varmış
  • 24-12-2012, 20:09:08
    #16
    senin gibi insanları tipine göre ayırmadığı için olabilir tipli arkadaşım : )
  • 24-12-2012, 20:15:48
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nerde apaçi serseri varsa onları buluyolar
  • 24-12-2012, 20:24:58
    #18
    Adam serserinin teki demiş gelmiş burada iç güzelliği diyorsunuz. İçi güzel olup tipsiz olana kimse laf atmaz,atamaz zaten. Serseri adam her halinden belli eder kendini tabiki amacınıda.Arkadaşta bunu söylemek istemiş sanırsam ve çokta haklı gebze gibi bi bölgede yaşayanlar bu tipleri ve ne halt olduklarını çok iyi bilirler.