• 24-12-2012, 23:56:47
    #46
    FreddyKrueger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen aşkı, sevgiyi dış görünüş olarak arıyorsun. Eğer böyle devam edersen baştan kaybedersin.Güzellik göreceli bir kavramdır. Birbirinize aşık olduktan sonra sevginin önüne hiç kimse geçemez.


    Ama ALLAH ( C.C ) Derki ;


    Kimi benden daha çok seversen onu senden alırım. Onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım.
    Çok doğru bende tam bunu yazacaktım. Kendimi hiçbir zaman mükemmel görmedim zaten. Önemli olan iç güzellik
  • 25-12-2012, 00:41:23
    #47
    Videocuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paraaaaa kıza para yedir sana tapar
    öyle olacağına hiç olmasın daha iyi.
    Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arka cep ve visa master meselesi.
    Para desen var çok şükür, kart desen limitsiz hepsi yakışıklılık desen bunlar tamamda tek eksiğim kızların yanında konuşamıyorum ağa olmuyor
  • 25-12-2012, 00:56:18
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mücadele etmek gerekir.
  • 25-12-2012, 01:01:45
    #49
    Hacım şimdi bu bahsettiğin yanında on numara hatun olan vetipi 5 para etmeyen serseri tiplerden bu forumda da varsa? Ayıp edersin bak, olmaz
  • 25-12-2012, 01:09:57
    #50
    Güzel arkadaşım yarın kalk güzelce sabah kahvaltını yap.Al yanına bir erkek arkadaşını,bırak pcyi,telefonu gidin öğlen 3-4 gibi bir kafeye oturun eğlenin.Etrafına bak güzel kızlar bulursan kesiş.Daha sonra yanına git ne olacak bir şey kaybetmessin.(Tabi kesiştiysen) Sonra bas çıkma teklifini,daha sonra yemek,çay falan derken eve bırakırsın zaten gerisini de biliyorsun hadi hayırlı işler
  • 25-12-2012, 01:34:08
    #51
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel arkadaşım yarın kalk güzelce sabah kahvaltını yap.Al yanına bir erkek arkadaşını,bırak pcyi,telefonu gidin öğlen 3-4 gibi bir kafeye oturun eğlenin.Etrafına bak güzel kızlar bulursan kesiş.Daha sonra yanına git ne olacak bir şey kaybetmessin.(Tabi kesiştiysen) Sonra bas çıkma teklifini,daha sonra yemek,çay falan derken eve bırakırsın zaten gerisini de biliyorsun hadi hayırlı işler
    Hocam o kadar kolay değil işte Kızla muhabbetin yoksa tak diye çıkma teklif edemessinki
  • 25-12-2012, 01:38:57
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Çekememe,kıskanma durumudur geçicidir.
  • 25-12-2012, 01:48:16
    #53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar kolay değil işte Kızla muhabbetin yoksa tak diye çıkma teklif edemessinki
    Zaten bizim forumun bu kadar yalnız olmasının sebebi bu. Hemen hadi çıkalım hadi sevgili olalım istiyorsunuz. Yok böyle bir dünya. Çenenizi çalıştırın biraz. Saçma sapan konulardan muhabbete başlayın. Hemen romantizme girmeyin, arkadaşınızla konuşuyormuş gibi gülün eğlenin. Zaten güzel zaman geçirirse kız tekrar görüşmeyi neden istemesin ? Tanırsınız birbirinizi sonrası Allah kerim.
    Ben yazmaktan bıktım artık bunları. Bizim r10 anında elele tutuşalım romantizmin doruklarına vuralım istiyor
  • 25-12-2012, 01:50:17
    #54
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel arkadaşım yarın kalk güzelce sabah kahvaltını yap.Al yanına bir erkek arkadaşını,bırak pcyi,telefonu gidin öğlen 3-4 gibi bir kafeye oturun eğlenin.Etrafına bak güzel kızlar bulursan kesiş.Daha sonra yanına git ne olacak bir şey kaybetmessin.(Tabi kesiştiysen) Sonra bas çıkma teklifini,daha sonra yemek,çay falan derken eve bırakırsın zaten gerisini de biliyorsun hadi hayırlı işler
    yuuh naptın adama tekliften sonra olası bir tokata hazırlan


    http://www.youtube.com/watch?v=O8hfYP1W7KM


    3. kişiye dikkat

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:50:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:49:03 --

    yeni farkettim 1.12deki adam fenaymış