Hocam o kadar kolay değil işte

Kızla muhabbetin yoksa tak diye çıkma teklif edemessinki
Zaten bizim forumun bu kadar yalnız olmasının sebebi bu. Hemen hadi çıkalım hadi sevgili olalım istiyorsunuz. Yok böyle bir dünya. Çenenizi çalıştırın biraz. Saçma sapan konulardan muhabbete başlayın. Hemen romantizme girmeyin, arkadaşınızla konuşuyormuş gibi gülün eğlenin. Zaten güzel zaman geçirirse kız tekrar görüşmeyi neden istemesin ? Tanırsınız birbirinizi sonrası Allah kerim.
Ben yazmaktan bıktım artık bunları. Bizim r10 anında elele tutuşalım romantizmin doruklarına vuralım istiyor